დღე მეშვიდე

დავასრულეთ მუშაობა შეფასების რუბრიკებზე. განვიხილეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლებისთვის, რომელიც დაგვეხმარება პროექტის მსვლელობისას, მოცემული პროდუქტი და აქტივობები საჭიროების მიხედვით მოვარგოთ თითოეულ მოსწავლეს, როგორებიცაა: განსაკუთრებული ნიჭით დაჯილდოებული, სპეცსაჭიროების მქონე, უცხოენოვანი მოსწავლეები. ეს საკითხები, როგორც დანაჩენი ჩვენს მიერ შესწავლილი,ძალიან მნიშვნელოვანი და აუცილებელი პირობაა, იმისათვის რათა განვახორციელოთ ხარისხიანი პროექტი.

Комментарии

  1. მოსწვალეა მზაობის გათვალისწინება და დიფერენცირება პროექტში ნიშვნელოვანია, ისევე როგორც საგაკვეთილო დროს, დიფერნეცირება საშუალებას მოგვცემს მოსწავლეებს განუვითაროთ არა მხოლოდ სხვადასხვა უნარები, დამოუკიდებლად ცოდნის მირების - კონსტრუირების უნარი.

    ОтветитьУдалить
  2. ტრენინგზე მიღებული ცოდნა დაგვეხმარება მრავალფეროვანი გავხადოთ ჩვენი მუშაობა და მოსწავლეებს განუვითაროთ სხვადასხვა სააზროვნო უნარები.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

დღე მეექვსე

მეცხრე დღე